torsdag den 26. april 2012

Knokler måsen af!


Jeg arbejder for at kunne åbne en webshop inden alt for længe. Sådan en helt rigtig en med dankort og hele balladen. Det er edderhakkemig et stort arbejde! Heldigvis er det også det bedste, jeg ved, og når de samtidig kan kombineres med familietid, så er der jo ikke et øje tørt, vel? Her til aften har jeg været i værkstedet med Aske i barnevogn udenfor og Tobias ved skrivebordet med sin computer. Mig ved symaskinen og os to i et aftenfællesskab med P3 musik, samtaler og stille arbejde i samhørighed. Han og jeg har haft så svært ved at finde et fællesskab om noget som helst, men når vi er sammen parallelt på denne måde, så opstår den stille magi.

Ringene på billedet kommer i den kollektion, der snaaaaart er klar. Kan du ikke vente med at se dem og evt. køre lidt med dankortet, så holder jeg åbent på lørdag:) Ring på 26835852 for kørselsvejledning, og skattekort, for mit værksted ligger godt gemt!

7 kommentarer:

  1. Fandme dejligt Kat! Knus til dig fra mig K.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig nogle smukke ringe.

    SvarSlet
  3. Rigtig mange gange held og lykke :-)

    SvarSlet
  4. Hold da fast nogle smukke ringe!
    Hvad er prisen for dem, og uden at finde dit værksted, kan jeg så ikke købe dem nu her? Knus

    //mathilde-broedsgaard.blogspot.com

    SvarSlet
  5. Hvor dejlig en besked, Mathilde! Ja og I andre ogsa;) Om et ganske kort øjeblik så åbner min webshop, og så SKAL I købe dem;) De koster 150 kr, og er monteret på en justerbar, forsølvet ring af virkelig god kvalitet. Justerbarheden sidder skjult, og napper ikke som på andre ringe.

    SvarSlet
  6. Fantastisk!
    Det glæder jeg mig til.
    Kan du evt. sende en mail når webshoppen åbner??

    SvarSlet
  7. Jeg skal PRØVE at huske det, men vil ikke love det. Jeg har åndssvagt travlt for tiden, men hæng på her, jeg skal NOK fortælle;)

    SvarSlet