torsdag den 19. april 2012

Google EVERYTHING!



Jeg leger videre med min pose med googly-eyes og min lille lim. Er spændt på, hvornår familien opdager min lille leg, og hvad de siger til det. Sig det ikke til nogen, men jeg har planer om at tage legen med på arbejde (her kommer legen så til at fungere bedst, hvis de, der læser med derfra IKKE siger noget;))

Tanken er at Googly-eye alt muligt på den lille skole, jeg arbejder på, uden nogen opdager det, og så bare se, hvad de siger. Om nogen opdager det, om nogen har øjnene med sig, og hvordan sådan en lille interferens bliver opfattet hos både børn og voksne. Er det hærværk? Er det grafitti? Er det kunst? Er det en spøg?

Jeg glæder mig til at komme i gang, i dag er jeg hjemme med Aske efter vaccination i går, men i morgen! Der begynder jeg! Jeg håber meget, det kan føre til en snak eller diskussion om, hvad kunst er, og om, hvem der 'har lov' til at lave kunsten i det offentlige rum. Men med den slags happenings ved man bare aldrig, hvad det fører til.

3 kommentarer:

  1. Jeg syntes det er ensuper sjov og sød ide.. Den kan kun bringe glæde på arbejdes pladsen.. Jeg er spændt på at høre hva de har sagt...

    SvarSlet
  2. Det er en virkelig sjov og fin måde at gøre det kedelige og hverdagsagtige lidt mere spændende! Og lige pludselig ser et dørhåndtag sørme nuttet ud :-)

    SvarSlet
  3. ha ha ha :) Hvor er det sjovt... Det kunne jeg altså godt finde på lige så hemmeligt at gøre dig efter!!!

    SvarSlet